خريدپستي پكيج آموزشي قارچ خوراكي (دكمه اي-صدفي)

بخريد بفروشيد كسب درآمدنماييد بيواسطه

خريدپستي پكيج آموزشي قارچ خوراكي (دكمه اي-صدفي)

خريدپستي پكيج آموزشي قارچ خوراكي (دكمه اي-صدفي)

به نام خدا
خريدپستي پكيج آموزشي قارچ خوراكي (دكمه اي-صدفي)
فوايد پرورش قارچ خوراكي
قارچ خوراكي يكي ديگر از نعمتهاي بيشماري است كـه خداوند متعال براي ما عطا فرموده و مي‏توان گفت كه از بدو خلقت بشر تا به امروز با او بوده و در طبيعت بصورت وحشي و خودرو در مناطق مختلف كره زمين از كوهستانهاي سر به فلك كشيده و برفگير گرفته تا جنگلهاي سرسبز و انبوه و مزارع ومراتع و غارها در تمام فصول سال رشد مي‏كند. خوشبختانه امروزه در جوار ساير رشته‏هاي علمي، پرورش انواع قارچهاي خوراكي با توجه به ارزش غذايي و دارويي كه دارد از اهميت بسزايي در دنيا برخوردار گرديده و پيشرفتهاي علمي و عملي قابل توجه وچشمگيري داشته است و در جوار اين پيشرفتها مي‏توان اين اطمينان خاطر را داشت كه حتماً قابل مصرف بوده و بر خلاف قارچهايي كه بصورت طبيعي رشد مي‏كنند و از طبيعت توسط افراد جمــع آوري مي‏شوند در دل انسان شك و ترديدي ايجاد نمي‏كندكـه آيا سمي است يا خير. و چه بسا خانواده‏هاي كه در اثر عدم شناخت و مصرف ناآگاهانه قارچهاي خودرو به كام مرگ كشيده شده‏اند. با توجه به اينكه قارچ از بقاياي مواد گياهي از قبيل كاه و كلش، برگ و بقاياي محصولات جنگلي و صنعتي سلولز داري تغذيه مي‏كند وسالانه بيش از ۳۵۰۰ ميليون تن ضايعات كشاورزي از قبيل ضايعات پنبه ، كنجد ، زيتون ، غلات ، حبوبات ، نيشكر ، …. در سطح جهان توليد مي‏شود كه عمدتا در مزارع ويا در مراكز فرايند سوزانيده ويا پراكنده وبصورت غير مفيد باقمانده وضمن اينكه باعث از بين رفتن غير مفيد آنها مي‏شود از طرفي باعث آلودگي محيط زيست نيز مي‏گردد و استفاده از آنها شايد قبلا براي بشر هيچگونه ارزشي نداشته ولي حالا مي‏توان با آموزش صحيح اصول توليد وپرورش قارچ وعرضه ي بذور ( اسپان ) با محصول دهي بالا از آنها در جهت پرورش اين نعمت خـدادادي و با ارزش استفاده كرد چرا كه سرشار از پروتئين – ويتامينها – موادمعدني و از مجموع ۲۰ نوع  اسيدهاي آمينه سازنده پروتئين هاي بدن  ۱۸ نمونه آن در قارچ موجود است و داراي ۱۴ نوع اسيد چرب وفيبر مي‏باشدو به همين دليل جايگزين مناسبي براي گوشت خواهد بودكه ضمن
قارچ دكمه اي بعلت بازار پسند بودن و طعم مطبوع در ايران تهيه غذاي لذيذ – مقوي و ارزان قيمت مي‏توان خيلي از امراض و بيماريهايي را كه در اثر كمبودهاي غذاي مبتلا مي‏شويم را مداوا نمود.

در حال حاضر پرورش قارچهاي خواركي به يكي از سودمندترين بخشهاي اقتصادي در بيشتر كشورهاي پيشرفته ودر حال توسعه تبديل شده است ودر كشور ما نيز ميتوان با برنامه ريزي صحيح در جهت اشتغال زائي هزاران جوان جوياي كار باشد.
جاي خود را براي توليد باز كرده به اين معنا كه بيشتر تمركز قارچ كاران روي قارچ دكمه اي قرار گرفته , اين وبلاگ هم به اين دليل كه هدف خود را بر سرعت و خلاصه گويي ( البته با توضيحات كامل ولي حذف اضافات ) قرار داده از صرف وقت بر روي قارچ هاي ديگر از جمله قارچ صدفي خودداري مينمايد .

سالن هاي توليد قارچ دكمه اي ميتوانند شامل ( سوله / گلخانه / زير زمين و… )  باشند به طور كلي هر مكاني كه بتوان در آن شرايط توليد قارچ را فراهم كرد متواند سالن توليد قارچ باشد .!
در هر يك از اين مكان ها چند گزينه بايد قابل اجرا باشد

۱ – قفسه بندي  تا حداقل ۴ طبقه براي قرار دادن كمپوست ها (
۲ – امكان نصب كولر(
۳ – دستگاهي براي ايجاد رطوبت(
اين ۳ گزينه از موارد اوليه براي يك سالن قارچ است .
البته سالن توليد قارچ ميتواند كاملا پيشرفته و يا با دستگاههاي كاملا ساده و حداقل ها راه اندازي شود كه بستگي به سرمايه اوليه فرد دارد .

پكيج آموزشي قارچ خوراكي شامل پنج سي دي ميباشدكه پرورش دونوع اصلي قارچ يعني دكمه اي وصدفي رابه صورت كامل آموزش داده است وهمچنين چند متن آموزشي نيزدرسي دي ها منظورشده ونيز دو طرح توجيهي توليدقارچ خوراكي با ظرفيت ۵۰تن و۱۰۰تن دراين پكيج موجوداست.
اين مجموعه درقالب پنج سي دي+يك سي دي آموزش پخت انواع غذاها باقارچ (هديه خريدشما) به قيمت۱۱۵۰۰تومان عرضه گرديده است

images copy

 براي خريدپستي مجموعه جامع آموزش شش شغل درآمدزاباحداقل سرمايه كه  آموزش قارچ هم شامل آن ميشودبه قيمت۱۵۰۰۰تومان

اينجاراكليك كنيد

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.